Dauguma lietuviško kapitalo įmonių didelį dėmesį skiria užsienio partnerių paieškai ir jų investicijų pritraukimui. Pavyzdžiui, dvidešimtmetį mininti mėsos perdirbimo rinkos lyderė „BIOVELA Group“ mūsų šalies geografines sienas peržengė jau seniai, tačiau dalyvavimas pasaulinėse parodose kasmet išlieka prioritetine veikla partnerių paieškai. Vien per 2014 metus „BIOVELA Group“ eksportavo daugiau nei 30 tūkst. tonų gaminių ir šviežios mėsos.
Pasaulinėse parodose dalyvauja žinomiausi rinkų prekių ženklai. „Tai yra viena retų galimybių tiesiogiai paspausti ranką bendrovės būsimiems verslo partneriams, atsakingiems, sprendimus priimantiems žmonėms“, – pastebi „BIOVELA Group“ Rinkodaros departamento direktorius Povilas Vinžanovas. Pasak jo, tik grįžus iš parodos nauda matuojama užmegztų kontaktų skaičiumi, tačiau po kiek laiko šie kontaktai virsta pasirašytomis sutartimis, eksportuotomis tonomis gaminių, gautomis pajamomis ir atsipirkusiomis investicijomis.
Štai gegužės pabaigoje „BIOVELA Group“ delegacija grįžo iš pasaulinės Privačių prekių ženklų (ang. Privat Label) parodos PLMA 2015. Nyderlanduose, Amsterdame vykusios parodos organizatoriai skaičiuoja, kad paroda sulaukė daugiau nei 11 tūkst. lankytojų iš 115 šalių. Čia po vienu stogu savo produkciją pristatė daugiau nei 2400 įmonių: importuotojų, eksportuotojų, didžiųjų prekybos centrų atstovų, didmenininkų. Pastaraisiais metais „BIOVELA Group“ atstovai taip pat dalyvavo tokiose parodose kaip HALAL EXPO EUROP (Olandija) 2015 m., WORLDFOOD (Kazachstanas) 2015 m., PLMA (Olandija) 2014 m.
Vinžanovas pastebi, kad pasaulyje mėsa iš Lietuvos regiono yra labai vertinama. Turime savo šalyje vienas natūraliausių sąlygų galvijams auginti: „Apskritai, šiandien mes gyvename itin aktyvaus ekologinio žmonių mąstymo amžiuje, kai visi procesai yra perleidžiami per natūralumo ir ekologiškumo prizmes. Todėl natūralios galvijų augimo sąlygos – tai ir pačios įmonės sąmoningumo išraiška, pirkėjams parodanti, kokiais darbo principais remiamasi įmonės viduje“.
„BIOVELA Group“ vienija „Biovela“, „Utenos mėsa“, „Tauragės maistas“ ir kt. prekių ženklus. Metinė įmonių grupės apyvarta siekia per 118 milijonų eurų, gamybos apimtys – apie 47 000 tonų mėsos ir jos gaminių per metus. Iki 55 proc. savo produkcijos bendrovė eksportuoja į užsienio šalis. Įmonių grupėje dirba daugiau nei 1 600 kvalifikuotų specialistų.