Ar kada teko girdėti apie Lietuvoje parduodamus amerikietiškus baldus? Prabanga ir estetika pasižymintys baldai mūsų šalyje parduodami jau daugiau kaip 20 metų. Įmonė „Adorno“, importuojanti į Lietuvą baldus iš JAV, savo klientų ratą pritraukė palaipsniui, įsigilindama į jų poreikius, investuodama į aptarnavimo kokybę ir plėsdama baldų asortimentą.
Kaip teigia su didžiausia pasaulyje baldų gamintoja – JAV kompanija „Ashley“ – bendradarbiaujantys „Adorno“ atstovai, kelias į Lietuvos rinką nebuvo lengvas. Ilgą laiką stebėtas baldų rinkos Lietuvoje poreikis atkleidė, kad viena svarbiausių ypatybių, kurią vertina lietuviai, yra komfortas. Kadangi amerikiečiai, skirtingai nuo kitų šalių gamintojų, išsiskiria gaminamų baldų patogumu, buvo nuspręsta pradėti prekiauti šiais baldais Lietuvoje. Jų kuriamų baldų teikiamas patogumas ir išskirtinis dizainas yra sunkiai atkartojamas kitų gamintojų. Dėl šios priežasties importuojamų baldų skalė apima ne tik estetinius elementus, bet ir, svarbiausia, užtikrina komfortabilumą.
Amerikiečių gaminamų baldų „vizitine kortele“ tapęs komfortas dažnai lemia gausų šių baldų pasirinkimą pirkėjų gretose. Ne mažesnę svarbą pirkėjų pasirinkimui turi ir baldams būdingas išskirtinis dizainas bei stilius. Itin populiarūs–senovinio arba kolonijinio stiliaus baldai, pasižymintys įvairiais pagražinimais, raižiniais ir kitais puošybos elementais. Tokio stiliaus baldai rinkoje žinomi kaip „sunkioji amerikietiška klasika“, kuri interjerui suteikia išskirtinumo, solidumo ir ilgaamžiškumo. „Adorno“ asortimente ne mažiau populiarūs ir modernios klasikos baldai, kuriuos renkasi „lengvesnį“, jaunatviškesnį interjerą kuriantys žmonės.
Kalbant apie pirkėjų įpročius ir amerikietiškų baldų pirkėjų ratą, negalima išskirti vienos konkrečios grupės. Pagrindinis kriterijus, kuriuo gali būti apibūdinami „Adorno“ baldus mėgstantys pirkėjai, – komfortas. Pastebima tendencija, jog žmonės, vieną kartą įsigiję amerikietiškus baldus ir išmėginę jų privalumus, grįžta ar rekomenduoja šią produkciją kitiems. Pastebima, kad tradicinius – klasikinius amerikietiškus baldus paprastai renkasi žmonės gyvenantys ar besistatantys nuosavus namus, nes masyvūs baldai puikiai atrodo erdviame interjere. Kita vertus, pastaraisiais metais, išaugus modernios klasikos pasiūlai, perkančiųjų baldus į butus pirkėjų ratas ženkliai padidėjo, todėl neteisinga būtų teigti, jog šią produkciją renkasi tik prabangą mėgstantys žmonės. Kainos ir kokybės santykis yra palankus, todėl pirkėjai, kurie vertina ne trumpalaikį grožį, investuoja į nesenstančią klasiką.
Originalūs baldai, kurie puikiai atrodys ir po dešimtmečio, yra vertinami ne tik norinčių jais papuošti namus. Kaip teigia „Adorno“ atstovai, jie neapsiriboja vien gyvenamosiomis erdvėmis – jų parduodamus baldus galima išvysti ir viešbučiuose, restoranuose ar biuruose. Įvairus baldų asortimentas leidžia patenkintį įvairių klientų poreikius, todėl jie siūlomi plačiajai auditorijai.
Reikia pažymėti, kad esant tokiai didelei konkurencijai baldų rinkoje, profesionalumas ir įsiklausymas į pirkėjo poreikius, tinkamiausio sprendimo paieška ir radimas – tai priežastys, kurios lėmė verslo plėtrą: „Adorno“ baldų saloną Kaune papildė antrasis baldų salonas, šiemet atvėręs duris Vilniuje.