2015 m. gegužės 4 d., Kaunas. AB „Kauno Grūdai“ greitai paruošiamų makaronų verslas sukūrė „Kauno Grūdų“ prekinio ženklo makaronus, kurie pritaikyti mūsų šalies vartotojų skoniui ir atitinka jų poreikius. Šie makaronai neseniai pasirodė parduotuvių lentynose ir buvo puikiai vartotojų įvertinti visose kategorijose: tiek skonio, tiek kvapo, tiek produkto pakuotės.
Šiandien „Kauno Grūdų“ Greitai paruošiamų makaronų verslas Lietuvoje ir kitose Europos šalyse parduoda produktus su 7 nuosavais prekiniais ženklais. Siekiant sustiprinti pozicijas Lietuvos rinkoje, buvo sukurtas naujas greitai paruošiamų makaronų prekinis ženklas – „Kauno grūdai“.
„Esame rinkos lyderiai prekiaudami miltais Lietuvoje, o mūsų šalyje pagamintų greitai paruošiamų makaronų net 95 proc. eksportuojame. Norime stiprinti savo pozicijas gimtinėje, kad tautiečiai galėtų įsigyti lietuviškų makaronų, kurie būtų pritaikyti mūsų vartotojų skoniui ir atitiktų jų poreikius. Lietuvoje parduodame šių prekinių ženklų greitai paruošiamus makaronus pakeliuose ir indeliuose: „Noris“, „Sun Yan“, „Dorea“ ir greitai paruošiamas avižinių dribsnių košes „Activus“. Mūsų tikslas – padvigubinti užimamą rinkos dalį šalyje, todėl ir sukūrėme naują prekinį ženklą. Atlikus vartotojų tyrimą, kurio metu „Kauno Grūdų“ makaronai buvo lyginami su rinkoje jau parduodamais makaronais, mūsiškius žmonės įvertino geriau visose kategorijose: tiek skonio, tiek kvapo, tiek produkto pakuotės“, – teigė įmonių grupės vadovas Tautvydas Barštys.
„Kauno Grūdų“ prekinio ženklo makaronai yra trijų skonių: vištienos, jautienos ir miško grybų. Juos kuriant buvo atsižvelgta į lietuvių skonio receptorių ypatumus, todėl vartotojai, ragavę šių makaronų, teigė, kad šių makaronų skonis ir kvapas jiems tikrai patiko. Šio prekinio ženklo greitai paruošiamų makaronų jau galima įsigyti „Rimi“ bei „Norfa“ prekybos tinklų parduotuvėse, o artimiausiu metu jie pasirodys ir kituose prekybos tinkluose.
Inga Lebrikaitė
Viešųjų ryšių specialistė