Lapkričio 17 d. Panevėžio kolegijoje pristatytas naujas Lietuvos turizmo prekės ženklas „Lithuania. Real is beautiful“ („Lietuva. Gražu tai, kas tikra“). Naują mūsų šalį reprezentuojantį logotipą ir stilių pristatė Valstybinio turizmo departamento Turizmo plėtros skyriaus vadovė Rasuolė Andrulienė.
Ji papasakojo apie šalies turizmo situaciją, jo įtaką ekonomikai, pabrėžė vietos turizmo svarbą. Pristatyta 2016-2020 m. Lietuvos turizmo rinkodaros strategija, pagrindiniai tikslai, prioritetinės rinkos, planuojamos rinkodaros priemonės. Su stipria emocija perskaitytas manifestas, kuriame teigiama: ,,Mes esame tikri, elgiamės ne kaip filmuose, vertiname tikrus dalykus. Svarbu tai prisiminti. Nes tokia Lietuva šiandien. Tikra. Todėl pasauliui turime žinią: tai, kas tikra, mums yra gražu. Real is beautiful“.
Vietos turizmui skatinti Turizmo departamentas pasirinko šūkį „O čia ar buvai?“.
Naują Lietuvos prekės ženklo koncepciją kūrė reklamos agentūra „New!”. Tam panaudota 40 tūkst. Eur.
Panevėžio miesto savivaldybės inf.