Kūrybiškumas IT rinkoje – paskutinė galimybė išsiskirti, nes brangius šios srities darbuotojų paieškos metodus naudoja visos bendrovės, teigia darbuotojų atrankos specialistė. Įmonės „Vertex“ sukurtas video darbo skelbimas netradiciškai pristato siūlomą uždarbį, įmonę ir darbo pobūdį ir gali atverti naują kovos dėl IT specialistų puslapį. Lietuvoje trūksta 13 tūkst. informacines technologijas išmanančių profesionalų.
„Net ieškodamos žemiausio lygio IT specialistų įmonės dažnai renkasi galvų medžioklės būdą. Jį anksčiau naudojome tik aukščiausio lygio vadovų paieškai, nes jis efektyvus, tačiau brangus ir įmonės ilgainiui vien juo kliautis nebegalės. Norėdamos pritraukti darbuotojus jos turės save išskirti ne vien vykdomais projektais ar atlygiu. Karą dėl IT darbuotojų laimės tie, kurie pelnys jų simpatijas kūrybiškumu ir polėkiu“, – teigia tiesioginės darbuotojų paieškos bendrovės „Master Class“ vadovė Laura Duksaitė-Iškauskienė.
Video skelbimą sukūrusios įmonės vadovo teigimu, humoras jame yra svarbiausias akcentas. „Beveik niekas nekuria video darbo skelbimų, todėl mūsų sodriu humoru praturtintas skelbimas išsiskiria iš tūkstančių kitų. Atlyginimas, privilegijos ir priedai IT specialistams yra svarbu, bet nei vienas iš jų nenori dirbti nuobodžioje kompanijoje. Tą skelbime ir parodome“, – tvirtina „Vertex“ direktorius Ernestas Petkevičius.
Jo teigimu, pasamdyti gerą specialistą yra tik pusė darbo, jis turi pritapti prie kolegų ir su jais sutarti. „Skelbimą kūrėme patys, kad video perteiktų mūsų kompanijos dvasią ir kitokį požiūrį net į kasdienius klausimus. Tikiuosi, kad jis nesudomins tų, kurie niekada nesijuokia ir darbą mato kaip katorgą, o ne linksmą, kūrybišką ir naudingą aplinką“, – sako E. Petkevičius.
Tai ne pirmas bendrovės darbuotojų sukurtas vaizdo įrašas. Jų debiutinį vaizdo įrašą „Lietuvoje sekso nėra“ per tris dienas „YouTube“ vartotojai peržiūrėjo daugiau nei 100 tūkst. kartų.
Video darbo skelbimą rasite čia:
„YouTube“: https://www.youtube.com/watch?v=PcBo7mR1V3M
Apie „Vertex“
Savo veiklą bendrovė „Vertex“ pradėjo 2006 m. ir dėmesį telkė WAP žaidimų kūrimo rinkoje. Šiandien ji valdo šešis prekės ženklus: „VertexSMS“, flirtas.lt, flirtak.pl, flirts.lv, flertik.hr ir „Be kredito.“ Įmonė aktyviai investuoja į turimas ir perspektyvias bendroves – 2014 m. jos investicijos siekė per 1 mln. eurų.