Į parduotuvių tinklo plėtrą ir jo atnaujinimą „Elektromarkt“ planuoja investuoti daugiau nei 2 mln. eurų. Jau atnaujintos šiam prekybos tinklui priklausančios parduotuvės Mažeikiuose ir Vilniuje. Rytoj po rekonstrukcijos darbą pradeda parduotuvė Vilniaus PC „Akropolis“. Rudenį prekybos slėnyje „Nordika“ ketinama atidaryti naują „Elektromarkt“ prekybos vietą, kurios plotas sieks daugiau nei 2000 kv. metrų.
Tai – didžiausia prekybos tinklo plėtra po nuo 2012 metų, kai buvo atidaryta 2200 kv. metrų parduotuvė Vilniaus prekybos centre „Panorama“. Prekybos tinklas planuoja, kad po parduotuvių atnaujinimo ir plėtros metinės „Elektromarkt“ pajamos per metus padidės 8 proc., nuo 57 iki 62 mln. eurų.
„Šiuo metu visoje Lietuvoje vykdome kryptingą parduotuvių tinklo pertvarkymą. Rekonstrukcijos metu keičiame prekybos erdvių išdėstymą bei jų įrangą, kurioje išdėstytos prekės. Natūralu, kad šiuolaikiniai išmanieji prietaisai turi būti pateikiami išmaniai, o jais prekiaujančios parduotuvės privalo atitikti siūlomos produkcijos ypatybes. Pirkėjams reikia suteikti galimybę viską paliesti, išbandyti, sugrupuoti kartu veikiančius prietaisus“, – sakė prekybos tinklui „Elektromarkt” atstovaujančios bendrovės „Mediashop“ direktorius Aleksandras Tumakovas.
Pasak A.Tumakovo, atnaujintose parduotuvėse klientai ras ir gerokai išplėstą prekių asortimentą. „Daugiausiai naujovių klientams pristatysime vaizdo aparatūros ir išmaniųjų technologijų segmentuose. Praktika rodo, kad mūsų pirkėjai yra technologiškai išprusę ir žengia koja kojon su išmaniosiomis technologijomis, todėl klientų poreikiai mus įpareigoja užtikrinti pačių naujausių ir inovatyviausių prekių pasiūlą. Kai tik prekę pristato pasauliniai gamintojai, stengiamės, kad ji kiek galima operatyviau pasiektų mūsų šalies pirkėjus“, – sakė prekybos tinklui „Elektromarkt” atstovaujančios bendrovės „Mediashop“ direktorius.
A.Tumakovo teigimu, atnaujintose parduotuvėse bus padidintas ir smulkių buities ir elektronikos prietaisų, kuriuos žmonės paprastai perka iš anksto neplanavę, pasirinkimas. Tokį pirkėjų apsisprendimą lemia ne tik kaina, technologinė naujovė, bet ir modernus dizainas. Pastaruoju metu „Elektromarkt“ tinkle, atsižvelgiant į 2014 metų pardavimų tendencijas, bus siūloma didesnė spontaniškų pirkinių įvairovė.
Rinkos ir socialinių tyrimų kompanijos „GFK Baltic“ duomenimis, praėjusiais metais labiausiai augo mobiliųjų telefonų ir kompiuterių pardavimai tiek visoje Lietuvoje, tiek ir „Elektromarkt“ tinkle. Su SIM kortelėmis nesusietų mobiliųjų telefonų 2014 metais šalyje parduota 51 proc. daugiau nei 2013-aisiais, o „Elektromarkt“ tinkle šių telefonų pardavimai per 2014 metų laikotarpį, lyginant su 2013-aisiais, augo net du su puse karto.
„Elektromarkt“ parduotuvėse galima įsigyti technologiškai pažangiausių prekių: buitinės technikos, garso, vaizdo aparatūros, foto, IT prekių, kūno priežiūros reikmenų ir kt. Iš viso – daugiau nei 12000 prekių pavadinimų. Lankytojams čia teikiamos prekių draudimo, lizingo, užsakymo iš gaminių katalogų, prekių pristatymo į namus, garantinio laikotarpio pratęsimo ir kitos aktualios paslaugos.
Apie „Elektromarkt”:
Antras pagal dydį Lietuvoje specializuotas elektrotechnikos prietaisų ir kompiuterinės įrangos prekybos tinklas, „Elektromarkt” tinklo parduotuvės Lietuvoje veikia nuo 1999 metų. Devyniuose šalies miestuose šiuo metu yra įsikūrę 14 tinklo parduotuvių, „Elektromarkt“ dirba daugiau nei 300 darbuotojų. Prekybos tinklas vykdo mažmeninę ir elektroninę prekybą.