2024-ieji tapo metais, kai lietuvių restoranai sužavėjo prestižinį „Michelin“ ir stebino vietinius ragautojus savo pasiūla. Maistas sujungia, kartais pykdo, bet niekas negali likti abejingu. Dar geriau, jei nė nereikia kelti kojos iš namų, o šalia galima užsisakyti gardų gėrimą, skanuką savo augintiniu, gėlių mylimam žmogui ar net pasiduoti naktiniam norui užkandžiauti.
„2024-ieji buvo metai, kai stiprinome ryšį su klientais ir plėtėme pasiūlą savo platformoje, siekdami dar geriau atliepti jų poreikius. Nuo mėsainių iki tulpių, nuo gyvūnų maisto iki išankstinių užsakymų – visi šie duomenys atskleidžia ne tik mūsų įpročius, bet ir rūpestį vieni kitais. Esame dėkingi už galimybę būti dalimi kiekvieno kasdienybės ir padėti sukurti patogesnį, skanesnį bei įvairesnį gyvenimą“, – prabėgusiais metais džiaugiasi Mantas Lomsargis, „Wolt Baltics“ generalinis direktorius.
„Wolt“ kviečia apžvelgti, ką skanavome, kokių prekių ieškojome ir kaip rodėme dėmesį savo artimiausiems.
Mėsainis – metų favoritas
Jei reikėtų išrinkti 2024-ųjų Lietuvos skonį – tai būtų mėsainis. Šis įvairiausias kombinacijas turintis patiekalas, dažnai derinamas su bulvytėmis ir pritaikytu padažu, visus metus karaliavo populiariausių užsakymų sąraše. Įdomu tai, kad žmonės vis dar renkasi klasikinį variantą – mėsainį su sūriu. Beje, šis patiekalas itin mėgstamas visose „Wolt“ rinkose – per dešimt veiklos metų klientai iš viso užsisakė net 130 milijonų mėsainių su sūriu.
Lietuviškų patiekalų topuose taip pat atsidūrė vasarą karaliaujantys šaltibarščiai. Ne mažiau mėgstami ir kebabai bei bulvytės. Paprasti, bet tikrai ne prasti ir širdžiai mieli pasirinkimai, pamaitinantys net labiausiai išalkusius. Be to, kebabas 2024-iais buvo populiariausias naktipiečių patiekalas – nakties metu tarp vidurnakčio ir 5 valandos ryto jų buvo užsakyta net virš 20 tūkst.!
Neseniai praūžusiu šventiniu laikotarpiu „Wolt Market“ tapo tikru išsigelbėjimu tiems, kurie norėjo išvengti spūsčių keliuose ir eilių prekybos centruose. Kūčiukai, mandarinai ir Panetonės pyragai jau tapo simboliniais Kalėdų stalo akcentais buvo ir tarp dažniausiai užsakomų produktų gruodžio mėnesį. O populiariausia 2024 metų „Wolt Market“ preke tapo vanduo – jo iš viso buvo pristatyta net 250 tūkst. buteliukų.
Ką veikėme, kai nevalgėme
Valentino diena šiemet virto tikra meilės švente. Gėlių užsakymai tądien šoktelėjo net 37 kartus, o populiariausia buvo… tulpė. Jų užsakyta daugiau nei 3 tūkst. Raudonos rožės, panašu, pasitraukė iš romantikos simbolio pozicijų į antrą vietą, o trečioji mėgstamiausia gėlė – gvazdikas.
Platformoje siūloma maisto augintiniams užsakymo funkcija taip pat susilaukė didelio susidomėjimo. 2024-siais šeimininkai stropiai rūpinosi, kad jų keturkojai draugai neliktų alkani, o vienas jų užsakymo metu išleido net 463,12 eurų . Tai tikrai puikiai parodo, kiek esame pasiruošę investuoti į savo augintinių gerovę.
Kaip užsisakinėja Europa
Įspūdingiausių užsakymų skaičiumi šiemet pasižymėjo Danija, kur vienu metu buvo užsakyta net 200 havajietiškų dubenėlių poke. Vokietijoje viename užsakyme buvo pateikta 110 picų, o Norvegijoje – 100 buritų. Akivaizdu, kad alkį vienu metu numalšinti gali visa minia!
Tuo tarpu Latvijoje kažkas sumanė tikrai išskirtinai save palepinti ir užsisakė net 24 butelius šampano, dar 4 butelius viskio ir… veido kremą.
Slovakijoje užfiksuotas įspūdingas rekordas – ilgiausias pristatymas siekė net 46 kilometrus. „Wolt“ kurjeriai-partneriai išties pasiruošę įveikti didžiausius atstumus, kad kiekvieno kasdienybė būtų lengvesnė ir džiaugsmingesnė.
Liuksemburgas tapo išankstinių užsakymų čempionu, tačiau – labai įdomu – antroje vietoje yra Lietuva ir Danija. Tai reiškia, kad mes itin mėgstame planuoti iš anksto.
„Wolt“ duomenys atskleidžia ne tik tai, ką valgome, bet ir kaip keičiasi mūsų kasdienybė. Ar jūs buvote tas, kuris penktadienio naktį užsisakė kebabą? O gal tas, kuris Valentino dieną nustebino mylimą žmogų tulpių puokšte? Kiekvienas užsakymas pasakoja istoriją, o jūsiškė gali būti viena įdomiausių.