Dėl didelės konkurencijos versle daugelis įmonių nori įgyti konkurencinį pranašumą. Tai padaryti galima internetinėje erdvėje. Netgi mažesnės įmonės internete gali išsiskirti ir gauti į savo svetainę potencialių pirkėjų srautą. Norint atsirasti pirmame Google organinės paieškos puslapyje yra reikalingos SEO (search engine optimisation – optimizavimas paieškos sistemoms). SEO paslaugas teikia agentūros arba laisvai samdomi specialistai. Šiame straipsnyje patarsime kaip išsirinkti optimizavimo paslaugų tiekėją.
SEO paslaugų tiekėjo patirtis
Išsiaiškinkite, kokią patirtį turi potencialus tiekėjas – kiek metų dirba optimizacijos srityje, kiek projektų yra atlikęs, kokie jų rezultatai, kiek iš projektų buvo sėkmingi. Paprašykite, kad SEO specialistas papasakotų apie savo darbinę karjerą, savo sėkmės istorijas.
Atliktų darbų pavyzdžiai
Paprašykite, kad SEO paslaugų tiekėjas pateiktų savo atliktų darbų pavyzdžių. Pavyzdžiuose turėtų atsispindėti optimizuota ar optimizuojama svetainė, raktiniai žodžiai, pasiektos pozicijos natūralioje Google paieškoje, buvusios pozicijos prieš darbų pradžią. Paklauskite, ar specialistas turi patirties su ypatingai konkurencingais raktažodžiais, kokia yra jų konkurencija, kiek jie turi paieškų per mėnesį.
SEO strategija
Būtų pravartu, kad paslaugų tiekėjas sudėliotų jūsų projekto optimizacijos strategiją. Kokius darbus jis žada atlikti vidinio, išorinio SEO metu, kiek laiko užtruks raktinių žodžių iškėlimas į pirmą Google puslapį. Paprašykite, kad dirbantis su SEO žmogus atliktų raktinių frazių analizę – tokiu būdu matysite kiek kokie raktiniai žodžiai turi paieškų, kokia jų konkurencija, kuriuos iš jų verta išsikelti. Taip pat reiktų įvertinti konkurencinę aplinką ir padaryti konkurentų svetainių analizę. Pamatysite kuo atsiliekate nuo konkurentų ir kuo esate pranašesni.
Atliktų darbų garantija
Dalis SEO specialistų kratosi atsakomybės, todėl reiktų paklausti ar su SEO dirbantis asmuo suteikia kažkokių garantijų. Ar tos garantijos galioja sutarties galiojimo laikotarpiu ar ir vėliau? Kokia SEO paslaugų tiekėjo atsakomybė nepasiekus žadėtų pozicijų? Ar specialistas pradžioje gali kažkokius darbus atlikti nemokamai, tam, kad įrodytų savo kompetenciją ir profesionalumą? Jeigu į daugumą klausimų išgirsite teigiamą atsakymą – galite tuo žmogumi pasitikėti.
Resursai
Pasidomėkite, kokiu būdu SEO profesionalas atliks išorinį SEO. Į kokius interneto puslapius jis ar ji žada talpinti išorinio SEO straipsnius, pagal kokius kriterijus jis atsirinks tuos puslapius, kiek turi tiekėjų, ar turi nuosavų resursų straipsnių talpinimui? Ar turi rašytojus, kurie kurs straipsnius ir kitokius reikalingus tekstus?
SEO įrankiai
Paklauskite, kokius įrankius naudoja potencialus tiekėjas, kokią pridėtinę vertę jie suteikia. Ar tas žmogus dirba su tokiomis paskyromis kaip Google Analytics, Google tag manager, Google search console, Google my business. Su kokiomis svetainių turinio valdymo sistemomis dirba tas asmuo?
Digital Star skaitmeninio marketingo agentūra siūlo SEO paslaugas su garantija. Taip pat yra galimybė pasinaudoti nemokamomis vieno mėnesio SEO paslaugomis. Daugiau apie šiuos pasiūlymus skaitykite Digital Star svetainėje : https://www.digitalstar.lt/seo-paslaugos/