„Kalnapilio-Tauro grupė“ šiemet didesnes investicijas skiria ne tik gamybai, bet ir Panevėžiui – bendrovė rems miesto vasaros renginius. Grupė kasmet aktyviai prisideda prie įvairių iniciatyvų įgyvendinimo bei dalyvauja įvairiose miesto bei jo gyventojų veiklose.
„Mūsų bendrovė gyvuoja daugiau kaip šimtmetį. Savo kraštui ir jo gyventojams nuolat skyrėme daug dėmesio, rūpinomės miesto plėtra – nuo šiol tą darysime dar aktyviau, pradėdami nuo Panevėžio vasaros renginių rėmimo“, – kalbėjo „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Kirstukas.
Grupės indėlis į miestą jaučiamas jau daugelį metų: bendrovė yra nuolatinė miesto gimtadienio, „Cido“ arenos, krepšinio klubo „Lietkabelis“ rėmėja, praeitais metais grupė prisidėjo prie Lietuvos kultūros sostinės renginių rėmimo. Kaip M. Kirstukas teigė, bendrovė taip pat didelį dėmesį skiria naujų darbo vietų sukūrimui.
„Grupėje dirba beveik 350 darbuotojų. Lyginant su praeitais metais šis skaičius ūgtelėjęs 7 proc. Pagal sumokėtų mokesčių sumą (49,88 mln. litų) esame pirmoje vietoje Panevėžio regione. Tad mūsų indėlis į miestą nėra menkas ir jį planuojame dar padidinti, šiais metais remdami didžiausius Panevėžio miesto vasaros renginius“, – pabrėžė grupės vadovas.
Apčiuopiamų rezultatų iš stiprėjančios bendrovės bei miesto draugystės tikisi ir Panevėžio miesto meras Rytis Račkauskas.
„Alaus darykla – viena iš didžiausių Panevėžio miesto bendrovių ir mes džiaugiamės, kad ji nori prisidėti prie įvairių socialinių veiklų, miesto plėtros bei aktualių problemų sprendimų, didelį dėmesį sutelkdama į mūsų bendruomenių poreikius. Panevėžys – kultūros, švietimo ir meno židinys, garsių sportininkų kalvė, tad verslo bendrovių iniciatyva, palaikanti šias veiklas labai reikalinga ir sveikintina“, – kalbėjo Panevėžio miesto meras.
„Kalnapilio-Tauro grupės“ vadovas ir miesto meras pabrėžė, kad vasaros renginių rėmimas – tik bendradarbiavimo pradžia. Jau aptarti planai dėl miesto krepšinio klubo „Lietkabelis“ rėmimo bei kitų nedidelių socialinių iniciatyvų. Kaip sako R. Račkauskas, dabar tereikia laiko, kitų verslo bendrovių iniciatyvos ir aktyvaus bendravimo, kad idėjos virstų realybe.
Apie ilgametę Panevėžio bei alaus daryklos draugystę pasakoja ir Panevėžio kraštotyros muziejaus direktorius Arūnas Astramskas. Jis pabrėžia, kad alaus darykla – seniausia Panevėžio įmonė, per savo egzistavimo laiką nekeitusi gamybos pobūdžio.
„Miesto ir alaus daryklos draugystė prasidėjo dar 1902 metais, kai Panevėžys tuo metu buvo gana nedidelis miestas. Alaus darykla turėjo 28 alaus kioskus Panevėžio ir Ukmergės apskrityse. Prieš šimtą metų alaus darykloje dirbo 22 darbuotojai ir veikė virš 40 alaus parduotuvių. Savotišku alaus daryklos simboliu buvo tapęs daryklos darbuotojas Juozas Jurkevičius, kurio nuotraukos buvo naudojamos alaus reklamai. Su metais darykla sparčiai plėtėsi, augo ir rūpinosi miestu”, – pasakojo Panevėžio kraštotyros muziejaus direktorius.
Šiuo metu „Kalnapilio-Tauro grupė“ yra viena iš didžiausių Lietuvos alaus gamintojų. Šiais metais grupė, investuojanti daugiau kaip 2 mln. eurų, ketina padidinti gamybą 28 proc. Per pastaruosius ketverius metus „Kalnapilio-Tauro grupė“ į gamybą investavo 8,9 mln. eurų.